Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی هدف گذاری ورزش همدان کسب سهمیه‌های المپیک است

هدف گذاری ورزش همدان کسب سهمیه‌های المپیک است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هدف گذاری ورزش استان همدان کسب سهمیه بازی های اسیایی و المپیک است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی در دیدار با مریم کاظمی پور، سرپرست حوزه معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزش استان همدان و توجه ویژه به حوزه بانوان، گفت: خوشبختانه استان همدان دارای ظرفیت های ویژه ای در حوزه ورزش خصوصا ورزش بانوان است.
وی با بیان اینکه حضور بانوان تیم هندبال شهرداری ملایر در لیگ برتر، حضور نمایندگان استان در تیم ملی هاکی بانوان، کسب مدال‌های پیاپی در رشته‌های تنیس‌روی‌میز، قایقرانی، کاراته و غیره گواه بر این ادعا است، گفت: خوشبختانه باهدف گذاری صورت‌گرفته برای مسابقات فراملی، بازی‌های آسیایی و المپیک آتی ورزشکاران دختر و پسر استان همدان برای کشور افتخارآفرین خواهند بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: در بعد همگانی ورزش ویژه بانوان با بهره‌گیری از خرد جمعی خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و استفاده آقایان و بانوان از تمامی اماکن ورزشی برابر شده است.
در ادامه این دیدار مریم کاظمی پور، سرپرست حوزه معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته در راستای توجه هرچه بیشتر با جایگاه بانوان و همچنین ضرورت توسعه ورزش همگانی برای بانوان، گفت: توسعه ورزش در بین بانوان موجب اشاعه فرهنگ ورزش در خانواده و جامعه می‌شود که آثار بسیار مثبتی را برای کشور به ارمغان می‌آورد.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش در خانواده‌ها هزینه درمان را کاهش می‌دهد، گفت: مادران بهترین مروجین ورزش در خانواده هستند لذا امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده شاهد موفقیت بیش‌ازپیش ورزش بانوان در استان همدان باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن