Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آمار بستری کودکان کرونایی در همدان افزایش نیافته است

آمار بستری کودکان کرونایی در همدان افزایش نیافته است

سرپرست معاونت امور بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان همدان ازعدم افزایش آمار بستری کودکان مبتلا به کرونا در استان خبرداد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد خزایی  با اشاره به انجام واکسیناسیون هم‌استانی‌ها با واکسن ایرانی کوو ایران برکت از ۱ ماه گذشته، مطرح کرد:  واکسیناسیون هم استانی ها با استفاده از این واکسن ایرانی به صورت محدود از ۱ ماه گذشته آغاز شده و از ابتدای هفته جاری با ورود قابل توجه این دارو ، میزان استفاده از واکسن کوو ایران برکت روند افزایشی به خود گرفته است؛ پیش بینی می شود تا ماه آینده روند واکسیناسیون با واکسن ایرانی در استان سرعت بیشتری به خود گیرد.

وی در رابطه با تاثیر جدیدترین نوع جهش یافته کرونا بر آمار ابتلا و بستری کودکان نیز، گفت: خوشبختانه علی رغم سایر استان ها، در همدان شاهد افزایش معنی دار در حوزه بستری کودکان مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان ها نیستیم.

دکتر خزایی با تاکید براینکه اخبار منتشر شده مبنی بر تاثیر قابل توجه کرونا دلتا بر کودکان، اظهار کرد: این دسته از اخبار و اطلاعات قابل استناد و قطعی نیستند؛ براساس گزارشات و تحقیقات انجام شده و البته قابل استناد، تنها می توان گفت که کرونا دلتا سرایت پذیری بسیار بالاتری را نسبت به جهش های پیشین خود دارد./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن