Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جذب هزار و ۹۰۰ حامی جدید برای ایتام در همدان

جذب هزار و ۹۰۰ حامی جدید برای ایتام در همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان از جذب یک‌هزار و 900 حامی جدید ایتام در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، غلامرضا صیادزاده با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.
وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان امسال در طرح پویش ایران مهربان و  شعار هر ایرانی حامی یک فرزند یتیم و محسنین، یک‌هزار و ۹۰۰ حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان به طرح هر بسیجی حامی یک فرزند معنوی اشاره کرد و گفت: با توافق بین امداد و سپاه می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود موجب رواج هرچه بیشتر فرهنگ انفاق و مشارکت پذیری در میان بسیجیان شد و با حمایت از ایتام و محسنین  سرانه دریافتی آنها را افزایش داد.
وی شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را حدود ۱۰ هزار نفر برشمرد و افزود: مجموع حامیان این نهاد، پیش از ماه مبارک رمضان ۴۲ هزار و ۷۴۰ خیر بود که هم‌اکنون این تعداد به ۴۴ هزار و ۶۴۰ نفر افزایش‌ یافته است.
صیادزاده خاطرنشان کرد: حامیان  امسال تا پایان ماه مبارک رمضان ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه، فطریه و عیدی کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه هر یک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت بانکی اختصاصی هستند تأکید کرد: تمام کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌ صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۱ نیز استفاده کنند./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن