Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افزایش چشمگیر تردد خودروها در نقاط گردشگری همدان

افزایش چشمگیر تردد خودروها در نقاط گردشگری همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تردد خودروها در نقاط تفریحی و گردشگری همدان افزایش چشمگیری یافته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی اظهار داشت: میزان ترافیک در شهرستان همدان نسبت به قبل بیشتر شده و شاهد افزایش تردد خودروها در مناطق تفریحی شهر هستیم.
وی با بیان اینکه در روز جمعه ترافیک شدیدی در منطقه جاده گنجنامه، تاریک دره و جاده حیدره ایجاد شده بود تصریح کرد: با توجه به وضعیت نارنجی کرونا در استان، هر گونه تجمع و تردد غیرضروری در بیرون از منزل خطر ابتلا به بیماری را تشدید می‌کند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در ساعات 22 تا 3 بامداد همچنان برقرار است گفت: هر گونه تردد غیرضروری در این مدت منجر به جریمه رانندگان می‌شود.
جمالی با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به همدان اظهار داشت: به خاطر شرایط نارنجی استان، ورود مسافران و خودروهای خارج از استان به منطقه ما ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر میزان تردد خودروها و ترافیک در شهرستان همدان کنترل شده بود، گفت: برای تعطیلات خرداد ماه نیز حتما محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه بیشترین خودروهایی که از خارج استان وارد همدان شدند مربوط به تهران و کردستان بوده است اظهار داشت: علاوه بر نیروهای گشت زنی، دوربین‌های ما در سطح شهر وضعیت تردد خودروها را رصد می‌کنند.

جمالی با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در زمینه ورود به اماکن تفریحی و گردشگری همدان وجود ندارد، تصریح کرد: در شرایط قرمز کرونایی مسیر اماکنی مانند گنجنامه، بلوار ارم و جاده گنجنامه مسدود شده بود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن