Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مردم نگران نباشند/ همه به نوبت واکسینه می‌شوند

مردم نگران نباشند/ همه به نوبت واکسینه می‌شوند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مردم نگران نباشند به نوبت همه را واکسینه خواهیم کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر منوچهر کرمی در جلسه روسای مراکز بهداشت استان همدان بر راه اندازی مراکز تجمعی واکسیناسیون در تمام شهرستان های استان تاکید کرد.

وی از عموم مردم خواست زمانی که واجد شرایط سنی دریافت واکسن کرونا می شوند از طریق سامانه  salamat.gov.ir ثبت نام به عمل آورده و منتظر پیامک و تلفن همکاران ما شوند و از بابت دریافت واکسن اصلا نگران نباشند چرا که دانشگاه علوم پزشکی استان، تمام توان خود را برای واکسیناسیون عمومی بکار گرفته است.

در ادامه دکتر عطایی؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان از واکسیناسیون افراد بالای 75 سال در چند روز آینده خبر داد و افزود: افراد بالای 80 سال هم که از واکسیناسیون جامانده‌اند توسط همکاران حوزه بهداشت واکسینه خواهند شد.

دکتر عطایی خواستار استمرار خدمات در مراکز 16 ساعته شد و از روسای مراکز بهداشت شهرستان ها خواست تا پیگیر مکان، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز جهت راه اندازی مراکز تجمعی باشند.

وی بیان کرد: لازم است مراکز بهداشت شهرستان ها پیش بینی ملزومات مصرفی و غیرمصرفی از قبیل سرنگ و پد الکی و غیره را داشته باشند و حضور پزشک و ست احیاء در زمان انجام واکسیناسیون ضرورت داشته و تمام موارد تزریقی باید در سامانه سیب ثبت شوند خواسته دیگر دکتر عطایی انجام تست های سریع، پیگیری موارد تماس و انجام آزمایش  PCR بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن