Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تا پایان ماه رمضان جمع زیادی از پرخطرها واکسینه می‌شوند

تا پایان ماه رمضان جمع زیادی از پرخطرها واکسینه می‌شوند

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه کرونای انگلیسی به صورت گسترده در سطح کشور پخش شده است، گفت: تا پایان ماه رمضان جمع زیادی از افراد پرخطر علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند و دو ماه بعد با تولید انبوه واکسن و واکسیناسیون عمومی، با فراغ بال بیشتری می‌توانیم مردم را نسبت به برگزاری مجدد مراسم و آیین‌های ملی و مذهبی دعوت کنیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر قاسم جان‌بابایی در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری قم، با بیان اینکه کرونای انگلیسی به صورت گسترده در سطح کشور پخش شده است، افزود: مجموعه مدیریت قم عملکرد مطلوبی در مبارزه و کنترل بیماری کووید ۱۹ در طول ۱۳ ماه گذشته داشته است.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تا پایان ماه رمضان جمع زیادی از افراد پرخطر علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند و دو ماه بعد با تولید انبوه واکسن و واکسیناسیون عمومی، با فراغ بال بیشتری می‌توانیم مردم را نسبت به برگزاری مجدد مراسم و آیین‌های ملی و مذهبی دعوت کنیم. 
وی افزود: ۴ خط تولید واکسن کرونای ایرانی راه‌اندازی شده و به زودی محصولات آنها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
جان بابایی یادآور شد: ویژگی مهم بیماری کرونا، غافگیری است و تمام کشورهای دنیا از شیوع آن به نوبه خود دچار استرس و اضطراب شده‌اند.
معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: روند اجرای طرح شهید سلیمانی در قم و رهگیری افراد مبتلا به کووید ۱۹ در استان قم و تست‌های انجام شده کاملا مطلوب و رضایت بخش است.
جان‌بابایی با اشاره به تدبیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ایام عید و نیمه شعبان گفت: امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم جلوی پیک جدید بیماری را بگیریم؛ اگر پروتکل‌ها رعایت شود شرایط با ثبات قبل سال نو ادامه می‌یابد.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در شرایط کنونی تعداد بیماران بستری شده هنوز زیاد نیست، اما تعداد بیماران سرپایی زیاد شده ولی اگر مراعات شود پیک جدید بیماری شکل نمی‌گیرد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن