Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در همدان

برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان اعلام کرد: بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر همدان پس از وقفه‌ای چهار ماهه کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمید گلی‌پور اظهار کرد: در این نمایشگاه که با حضور ۳۸ واحد شرکت‌کننده از استان‌های تهران، البرز، اصفهان و همدان برگزار می‌شود، آخرین دستاوردها در زمینه مبلمان، لوستر و کالاهای خواب را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه اولویت ما بومی‌های استان همدان هستند، مطرح کرد: با یک برنامه‌ریزی مناسب نمایشگاهی را برگزار می‌کنیم تا در کنار حفظ سلامت مردم، رونقی به اقتصاد مبلمان استان بدهیم.
گلی‌پور همچنین درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این نمایشگاه اعلام کرد: تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کنیم و به همین علت استفاده از اپلیکیشن ماسک را در دستور کار خود قرار دادیم. در صورتی که با استفاده از اپلیکیشن ماسک سلامت بازیدکننده‌ها مورد تأیید قرار نگیرد از ورود آنها به نمایشگاه جلوگیری می‌کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۲۱ تا ۲۶ دی‌ماه و در ساعت ۱۵ تا ۲۱ و در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی همدان مراجعه کنند./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن