Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پلمپ 13 سوپرمارکت در همدان

پلمپ 13 سوپرمارکت در همدان

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از پلمب ۱۳ سوپرمارکت در هفته گذشته به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، لیدا رفعتی اظهار کرد: ۳۵ هزار و ۴۱۲ مرکز خدماتی، صنعتی، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان وجود دارد که در هفته گذشته ۴۱۷۵ بازرسی از این مراکز انجام شده است.
رفعتی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها ۳۵۰۲ واحد معادل ۸۴ درصد بهداشت فردی و ۳۲۶۶ واحد معادل ۷۸ درصد فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کردند.
وی بیان کرد: از میان واحدهایی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند ۲۹۰ واحد اخطار دریافت کردند و به مراجع قضایی معرفی شدند که اغلب آنها سوپرمارکت و خواروبارفروشی بودند.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: ۱۹ واحد نیز پلمب شدند که شامل ۱۳ سوپرمارکت و خواربارفروشی، پنج نانوایی و یک رستوران بود.
وی گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته در آرامستان‌ها با رعایت ۶۶ درصدی کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فرودگاه همدان با رعایت ۱۰۰ درصدی و ادارات، سازمان‌ها و بانک‌ها با رعایت ۹۲ درصدی بیشترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن