Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تقدیر سفیران سلامت دانش‌آموزی همدان از پرستاران

تقدیر سفیران سلامت دانش‌آموزی همدان از پرستاران

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران و کادر درمان بیمارستان آتیه همدان توسط سفیران سلامت دانش آموزی مدارس نمونه دولتی نواحی 1 و 2 تقدیر بعمل آمد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عبداله جعفری با اعلام این خبر افزود: منتخبین سفیران سلامت دانش آموزی مدارس حضرت آمنه و حجه فروش در اقدامی قابل تحسین با عنوان"پویش فرشتگان سرزمین من" با حضور در بیمارستان آتیه از پرستاران و کادر درمان این مرکز درمانی قدردانی کردند.
جعفری ادامه داد: در این دیدار صمیمی که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط سفیران سلامت دانش آموزی برگزار شد، دانش آموزان با اهداء شاخه های گل ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از کادر درمانی به پاس ماه ها تلاش و خدمات بی وقفه در ایام شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این دیدار، رییس بیمارستان آتیه نیز به نمایندگی از کادر درمان این مرکز ضمن تشکر از معلمان و دانش آموزان از مراقبین سلامت مدارس و سفیران سلامت دانش آموزی به عنوان همکار و همراه کادر درمان در راستای آموزش و پیشگیری از بیماری های واگیر دار در محیط های آموزشی و مدارس یاد کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن