Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بیش از ۱۰ هزار همدانی منتظر شرکت در آزمون رانندگی

بیش از ۱۰ هزار همدانی منتظر شرکت در آزمون رانندگی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: برگزار نشدن آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی با هدف پیشگیری از تجمع و شیوع ویروس کرونا موجب شده هم اینک ۱۰ هزار نفر از استان در صف انتظار برای شرکت در این آزمون باشند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علی فکری ابراز امیدواری کرد با کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و تغییر وضعیت استان بتوان زمینه برگزاری آزمون راهنمایی و رانندگی را در همدان فراهم کرد.
وی با بیان اینکه آموزش در آموزشگاه‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود اضافه کرد: ۴۲ آموزشگاه با حدود ۷۰۰ نیرو در این استان فعال هستند که شیوع کرونا کسب درآمد این آموزشگاه ها را با مشکل مواجه کرده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اعمال محدودیت تردد برای ورود خودروهای غیربومی و اعمال محدودیت تردد شبانه تا ساعت چهار بامداد تیم های پلیس راهور در محل های از پیش تعیین شده برای کنترل آمد و شد وسایل نقلیه مستقر شده اند.
سرهنگ فکری افزود: قرار داشتن در فصل سرد سال، بُرودت هوا و بارش برف و باران ضرورت در اختیار قرار دادن تجهیزاتی از جمله کانکس را برای مصون ماندن نیروها از سرما بیشتر می کند.
وی درباره مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک نیز گفت: روزانه ۷۰۰ تا یک‌هزار نفر به این مرکز مراجعه می کنند که تعدادی از ارباب رجوع افرادی هستند که برای آدرس دهی به شرکت خودروساز ملزم به مراجعه به این مراکز شدند.
سرهنگ فکری ادامه داد: به دنبال اینترنتی شدن نوبت دهی، میزان مراجعه کنندگان به ۶۰۰ نفر کاهش یافت اما به علت نقص مدارک شماری از متقاضیان تعویض پلاک، مراجعه نکردن در سر نوبت خود یا مراجعه به همراه چند نفر دیگر به این مرکز، همچنان شاهد تجمع و ازدحام در مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو هستیم./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن