Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پارک‌های تخصصی بانوان در همدان ایجاد شود

پارک‌های تخصصی بانوان در همدان ایجاد شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ایجاد پارک‌های اختصاصی بانوان در نقاط مختلف شهر همدان ضروری است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی در چهلمین جلسه صحن شورای شهر همدان اظهار داشت: حوزه‌های کودک و نوجوان و بانوان نیازمند توجه بیشتری است و در این راستا مدیریت شهری به ایجاد پارک‌های تخصصی بانوان در سطح شهر توجه جدی داشته باشد.
وی با قدردانی از خدمات بهینه شورا و شهرداری به شهروندان نقاط مختلف شهر همدان گفت: در سه سال اخیر رویکرد شورا و شهرداری همدان برپایه عدالت محوری بوده و در این راستا اقدامات انجام شده قابل تقدیر است.
امام جمعه همدان افزود: تحولات خوبی را در سه سال اخیر در شهر همدان شاهد بوده‌ایم و اجرای طرح‌های اثرگذار در مناطق کم برخوردار یکی از مهمترین اقدام‌های صورت گرفته است.
وی توجه به فرهنگ و پژوهش در حوزه شهرسازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود در طرح‌های کلان شهرهای مختلف استان به ویژه همدان پیوست‌های فرهنگی براساس مطالعه و پژوهش اجرایی شود.
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی خواستار ارتقا سطح فرهنگ عمومی در همدان شد و افزود: در پیوست‌های فرهنگی باید آینده نگری را اولویت قرار داد که ارتقا فرهنگ عمومی را شکل می‌دهد.
وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران گفت: در این راستا باید بستر حضور فعالان اقتصادی به استان را فراهم کرد و مورد حمایت و کمک جدی قرار داد.
رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست گفت: مدیریت شهری با بکارگیری نیروهای جوان در راستای پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوانگرایی، باعث رضایتمندی نسبی مردم شده است.
کامران گردان افزود: از آنجا که عدالت‌محوری از بالاترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است، شورا و شهرداری همدان نیز در توزیع عادلانه بودجه در تمامی نقاط شهر سعی در تحقق این مهم دارد و در توزیع متوازن امکانات اقدام‌های خوبی را انجام داده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن