Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی عروسی و عزا بگیرید برخورد می‌کنیم

دادستان همدان
عروسی و عزا بگیرید برخورد می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: در صورت اعلام علوم پزشکی مبنی بر تاثیر آیین‌های عروسی و عزا در تهدید سلامت جامعه، دادستانی ورود کرده و با برگزارکنندگان این مراسم طبق قانون برخورد می‌کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسن خانجانی بیان کرد: دادستانی در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف ندارد و در صورت لزوم عوامل برگزاری مراسم را دستگیر و آنها را راهی زندان می‌کند.
وی از مسوولان شهرداری خواست اجازه سد معبر به افرادی که برای برگزاری مراسم اقدام به نصب داربست در کوچه و بستن راه شهروندان می کنند، نداده و با آنها برخورد کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان اظهار داشت: برخی از تالارها و فروشگاه های بزرگ نیز به عنوان تهدید کننده سلامت عمومی شناخته شده که در صورت اعلام دانشگاه علوم پزشکی با متولیان آنها برخورد می شود.
خانجانی افزود: برخی از فروشگاه های بزرگ اقدام به ضدعفونی محل فعالیت نکرده و از ورود افراد بدون ماسک به این محل ها جلوگیری نمی کنند که در صورت اعلام دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر تاثیر این قبیل فعالیت ها در تهدید سلامت مردم، دادستانی به عنوان جرم با متخلفان برخورد می کند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن