Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بررسی تخلفات 14 شرکت حمل کالا در همدان

بررسی تخلفات 14 شرکت حمل کالا در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از بررسی 1۴ پرونده تخلف شرکت‌های حمل کالا در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده در نشست رسیدگی به تخلفات ماده 12 راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بخش حمل و نقل کالا بیان داشت: این پرونده ها مربوط به شرکت های حمل و نقل کالا واقع در شهرستان های همدان، کبودراهنگ، اسدآباد، بهار و رزن بوده که برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا به کمیسیون ماده ۱۲ ارجاع شده است.

وی افزود: عدم رعایت نکات ایمنی در مقوله حمل کالا، عدم پرداخت به موقع کرایه به رانندگان، عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه و مواردی از این قبیل از جمله این تخلفات بوده است.

پناهنده در ادامه با اشاره به تعهدات شرکت های حمل و نقل در قبال پرداخت هزینه های حمل و نقل کالا به رانندگان، ابراز داشت: عدم انجام این موضوع و بدهکاری شرکت ها به رانندگان تخلفی محرز و در صورت تکرار، موجب تعطیلی شرکت ها خواهد شد.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: مسئولیت هزینه پرداخت کرایه، صرفا بر عهده شرکت صادر کننده بارنامه است و چنانچه به هر علتی کرایه راننده پرداخت نشود، مسئول شرکت صادر کننده بارنامه است.

مصطفی پناهنده یادآور شد: همچنین، چنانچه در بحث جابجایی و دریافت کالا، هماهنگی های بین شرکت ها و صاحبان بار انجام شود، راننده نباید متضرر شود و طبق قانون راننده وجه حمل کالا را از شرکت صادر کننده دریافت می کند.

این مسئول تأکید کرد: رسيدگي به تخلفات ارتكابي شركت هاي حمل و نقل بار و همچنين رانندگان موجب كاهش مسائل و مشكلات جاده اي خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن