Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی همدان در آستانه وضعیت سفید کرونا

همدان در آستانه وضعیت سفید کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: این استان از نظر شیوع و ابتلا به بیماری کرونا به مرز ورود به وضعیت سفید نزدیک شده‌است و باید این شرایط تقویت و ادامه یابد.

به گزارش "همدان نیوز"، مصطفی آزادبخت روز چهارشنبه در جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش همدان اظهار داشت: این استان در زمینه غربالگری، بیماریابی و مداوا خوب عمل کرده و درخشید و علت این موفقیت همراهی مردم و فرهنگ غنی همدان بود که معلمان در این فرهنگسازی نقش ویژه داشتند.

وی نقش کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی را در مقابله با کرونا شایسته قدردانی دانست و افزود: این استان با تکیه بر فرهنگ توانسته است بر ویروس کرونا چیره شود که امید می رود با همراهی مردم بتوان زنجیره این ویروس را قطع کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان یادآوری کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا باور پیشتاز بودن جامعه پزشکی ایران در جهان برای برخی ها سخت بود اما هم اینک می توان به وضوح این موضوع را درک کرد و علت این پیشتازی وجود نیروی انسانی موثر و تاثیر گذار است.

آزادبخت ادامه داد: همواره تاثیر گذاری نیروی انسانی بهتر از تجهیزات بوده بنابراین پیشگامی جامعه پزشکی ایران در جهان، نتیجه تعلیم و تربیت آنها در آموزش و پرورش توسط معلمان توانمند و دلسوز است.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام امثال شهید مطهری را بهتر شناخته و نسبت به ترور آنها اقدام کردند چرا که سخنان چهار دهه پیش این شهید هنوز هم برای دهه کنونی کابرد دارد و گویی برای امروز صحبت کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه آموزش مجازی دانش آموزان نمونه بارز تبدیل تهدید فضای مجازی به فرصت است، گفت: قرار گرفتن همدان جزو سه استان موفق در زمینه آموزش مجازی مایه مباهات و افتخار برای این استان است.

آزادبخت تاکید کرد: نگرانی هایی درباره دسترسی دانش آموزان ساکن مناطق روستایی و محروم به نرم افزار شاد وجود دارد که باید با پشتیبانی مالی و معنوی زمینه آموزش این افراد را مهیا کرده و برای پوشش ۱۰۰ درصدی جامعه هدف تلاش کرد.

وی پیشنهاد یکی از معلمان باسابقه حاضر در این جلسه مبنی بر تهیه تبلت های ویژه آموزش را پیشنهادی کاربردی دانست و خواستار پیگیری این موضوع از وزارت آموزش و پرورش برای تدوین راهکارهایی برای عملیاتی شدن این پیشنهاد شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن