Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نوسازی منازل آسیب‌دیده از سیل در همدان رو به اتمام است

نوسازی منازل آسیب‌دیده از سیل در همدان رو به اتمام است

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: کمیته امداد برای تعمیر و احداث منزل مددجویان آسیب‌دیده از سیل وام‌های بلاعوض پرداخت کرده و ساخت و تعمیر خانه‌های این عزیزان در حال اتمام است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمود فیضی، ارائه خدمات مسکن را امری جدی و اساسی در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این نهاد سعی دارد از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این نیاز مددجویان استفاده کند.

فیضی بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۴۰۶ واحد روستایی و چهار واحد شهری برای مددجویانی که منزل مسکونی آن‌ها در اثر بارندگی و سیل ابتدای سال از بین رفته بود احداث کرده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: در سال ۹۸ و پس از بلایای طبیعی که برای برخی از هم‌وطنان مشکلات معیشتی و سختی‌هایی ایجاد کرد، این نهاد ۲۰ واحد شهری و ۱۶۴ واحد روستایی را نیز تعمیر کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن، ۱۶ میلیون تومان وام بلاعوض دولتی و ۱۶۰ کیسه سیمان به هر واحد از سمت دولت پرداخت‌شده است، گفت: کمیته امداد نیز برای تکمیل احداث هر واحد مسکونی ۱۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض به مددجویان عزیز پرداخت کرده است.

محمود فیضی به مشارکت دستگاه‌های مرتبط و خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان اشاره و این مهم را ازجمله خدمات ماندگار برای مردم دانست و افزود: برای تعمیرات مسکن‌های آسیب‌دیده از سیل کمیته امداد یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام بلاعوض و بنیاد مسکن ۱۵ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن