Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی توزیع غیرمجاز گوشت دولتی بین رستوران‌ها در همدان

توزیع غیرمجاز گوشت دولتی بین رستوران‌ها در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: متصدی یک واحد صنفی که ۲ تن گوشت منجمد به قیمت دولتی برای توزیع بین مردم دریافت کرده و آن را بین رستوران ها و تهیه غذا ها به قیمت گرانتر عرضه می کرد، شناسایی و جریمه شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان، علیرضا حسن پور توضیح داد: در حالی که قیمت گوشت هر روز درحال افزایش بود، دولت برای تنظیم بازار اقدام به توزیع گوشت منجمد به نرخ مصوب می کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش های رسیده یکی از عاملان توزیع، ۲ تن گوشت برای عرضه عمومی دریافت و به جای عرضه در بازار مصرف به قیمت گرانتری به رستوران ها و تهیه غذاها می فروخت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف گرانفروشی و جری تشریفات قانونی متهم را به اتهام گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

حسن پور بیان کرد: متخلف با تبانی برخی کارشناسان یک نهاد دولتی بیش از ۱۰ تن سهمیه گوشت دولتی را از شبکه رسمی خارج و نظم بازار را بر هم زده اند که شعبه در خصوص این بخش از گزارش با موضوع اخلال در نظام اقتصادی قرار عدم صلاحیت خود را به شایستگی دادسرای عمومی و انقلاب همدان صادر کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن