Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی همدان 295 زندانی جرائم غیرعمد دارد

همدان 295 زندانی جرائم غیرعمد دارد

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: زمینه آزادی ۳۰ تن از زندانیان جرائم غیرعمد این استان از عید قربان تا عید غدیر در قالب طرح «عید تا عید» فراهم می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، یداله روحانی منش خواستار مشارکت خیران نیک اندیش در اقدام خداپسندانه «عیدتاعید» شد تا بتوان بیش از تعداد پیش بینی شده زندانی آزاد کرد.

وی با بیان اینکه این طرح شامل زندانیان مهریه نمی شود افزود: اولویت ستاد دیه فراهم کردن زمینه آزادی زنان، افراد مسن، بیمار، تولید کننده، کشاورز و کاسب است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: خانواده برخی از محکومان کیفری شامل زندانیان موادمخدر، سرقت و رد مال برای آزادی زندانی به ستاد دیه متوسل می کند.

روحانی منش اظهار داشت: این ستاد به افرادی که به علت ارتکاب جرائم عمدی از جمله کیفری راهی زندان شدند هیچگونه کمک مالی نمی تواند بکند.

وی گفت: گروهی از ستاد دیه برای کسب رضایت شاکی و فراهم کردن زمینه آزادی زندانی اقدام به تحقیق، مذاکره با شاکی کرده و هیات امنای ستاد دیه پرونده ها را بازبینی، بررسی و میزان و نوع مساعدت را تعیین می کند.

وی بیان کرد: هم اینک ۲۹۵ تن از محکومان جرائم غیرعمد در زندان های این استان تحمل حبس می کنند که ۹ تن از زندانیان زن هستند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن