Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی رانندگان برون شهری همدان کارت سلامت گرفتند

رانندگان برون شهری همدان کارت سلامت گرفتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: از ابتدای سال 2 هزار و 873 کارت سلامت ویژه رانندگان ناوگان برون شهری همدان صادر شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده اظهار داشت: در مدت مشابه پارسال نیز 2 هزار و 976 کارت سلامت صادر شد.

وی با اشاره به فعالیت شش مرکز طب کار برای بررسی سلامت رانندگان و صدور کارت سلامت در استان افزود: سه شرکت طب کار در همدان، یک شرکت در ملایر، یک شرکت در نهاوند و یک شرکت در اسدآباد زیر نظر این اداره کل همه آزمایش های تشخیص طبی، معاینات بالینی، بینایی سنجی و شنوایی سنجی ویژه رانندگان را انجام می‌ دهند.

پناهنده ادامه داد: با توجه به جایگاه سلامت شغلی رانندگان حرفه‌ای در کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش بهره وری شاغلان این حرفه، دریافت کارت سلامت الزامی است.

مدیرکل راهداری استان همدان، ارائه کارت سلامت شغلی ویژه رانندگان حرفه‌ای را یکی از مدارک مورد نیاز برای دریافت و تمدید کارت هوشمند رانندگی عنوان کرد و یادآور شد: از ابتدای سال همچنین 106 کارت هوشمند صادر، 126 کارت تعویض و کارت 3 هزار و 421 راننده نیز تمدید شده است.

این مسئول اضافه کرد: معرفی نامه تامین اجتماعی، کارت سلامت، صلاحیت فردی، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سیکل، گواهینامه متناسب با وسیله نقلیه، دارا بودن مدرک کلاس های آموزشی از جمله مدارک و شرایطی است که برای دریافت کارت هوشمند الزامی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن