Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آموزش خودامدادی به بیش از سه هزار دانش‌آموز همدانی

آموزش خودامدادی به بیش از سه هزار دانش‌آموز همدانی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: بیش از 3 هزار دانش آموز استان در قالب 220 تیم در سال تحصیلی گذشته آموزش های خود امدادی را فرا گرفته اند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، عبدالله جعفری در آیین اختتامیه هفتمین دوره المپیاد آماده استانی ویژه تیم‌های طرح دادرس دانش آموزی که در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای المپیاد آماده و طرح ملی دادرس، در 7 سال اخیر یکی از بهترین طرح‌هایی بوده که جمعیت هلال احمر با کمک آموزش و پرورش برگزار کرده است.

جعفری افزود: در استان همدان بیش از 3هزار دانش آموز در قالب 220 تیم آموزش های خود امدادی را با کمک مربیان مجرب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مدارس  فرا گرفته اند.

وی با بیان این که پس از برگزاری مراحل شهرستانی و استانی تیم های دختران و پسران شهرستان ملایر توانستند با کسب بیشترین امتیاز به مرحله کشوری راه یابند، افزود: در بخش دختران پس از شهرستان ملایر تیم های اسدآباد و لالجین و در بخش پسران نیز تیم های اسدآباد و ناحیه یک همدان توانستند رتبه های دوم و سوم را کسب کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به این که در بخش مسابقه طرح بشر دوستی نیز دختران شهرستان رزن و پسران لالجین حائز رتبه برتر  شدند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری المپیاد آماده، آموزش و یادگیری است تا دانش آموزان بیاموزند که در روزهای سخت و در اسرع وقت به خود، خانواده و اجتماع کمک کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن