Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بیمارستان‌های همدان استاندارد بالایی دارند

بیمارستان‌های همدان استاندارد بالایی دارند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: بیمارستان‌های استان چه از لحاظ کادر پزشکی و چه از لحاظ امکانات از استاندارد بالایی برخوردارند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، مصطفی آزادبخت در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی پس از استقرار به دنبال تحول های بنیادین در تمام عرصه ها بود، اظهار داشت: امروز تحول در عرصه نظام پزشکی به خوبی مشاهده می‌شود و همه، روزهای پیش از انقلاب و حضور پزشکان خارجی در ایران را به یاد دارند اما حالا امروز ایران از کشورهای مطرح دنیا در پزشکی است.

وی ادامه داد: دولت‌ها با وجود کم ‌و کاستی‌ها روند خوبی را در پزشکی داشتند و امروز شاهد این هستیم که ۵۱ پزشک پاکستانی در همدان تحصیل می‌کنند.

آزادبخت همچنین تصریح کرد: عملکرد پزشکی کشور باعث شده که مردم از کشورهای مختلف برای درمان به ایران سفر کنند.

وی در ادامه یادآور شد:  دکتر موسوی بهار به عنوان ریاست سابق دانشگاه علوم پزشکی همدان از پیشتازان در عرصه پزشکی است که در عرصه جهاد هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشته و در سالهای مسئولیتش با اوج تخصص و توانمندی، اخلاق را با پزشکی آمیخته بود و به مردم خدمت می‌کرد که تلاش او جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارائه خدمات در بخش‌های مختلف به دنبال این طرح، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز بیمارستان‌های استان چه از لحاظ تجهیزات و چه از لحاظ کادر درمانی از استاندارد بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که جوانان و دانشمندانمان در هر عرصه‌ای حاضر شوند می‌درخشند.

آزادبخت افزود: دشمن با جنگ روانی و اقتصادی به دنبال این است که مردم را خسته کند و مدیران باید در این شرایط مردم را امیدوار و دشمن را ناامید کنند که با مقاومت و تکیه بر توان داخلی میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه در همدان وحدت خوبی بین مدیران وجود دارد، اظهار داشت: مردم ما لیاقت خدمتی بیش از این دارند که مدیران باید به این موضوع توجه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن