Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ارتباطی میان مهناز افشار و قتل طلبه همدانی احراز نشده اما…

ارتباطی میان مهناز افشار و قتل طلبه همدانی احراز نشده اما…

سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با توئیت منتشر شده از ناحیه مهناز افشار در فضای مجازی و ارتباط آن با پرونده قتل طلبه همدانی گفت: در رابطه با این موضوع ارتباطی میان آنها برای ما احراز نشده است اما محتوای مطالب منتشر شده وصف مجرمانه داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برداشت قوه قضائیه از ماجرای قتل یک روحانی در همدان چیست؟ آیا این اقدام سازمان یافته بود است؟ و آیا مستند و ادله‌ای بوده است که او تحت تأثیر توئیت مهناز افشار این اقدام را انجام داده است؟ بیان کرد: در این پرونده هنوز تحقیقات مقدماتی به اتمام نرسیده اما اولاً ارتکاب قتل از ناحیه قاتل با تصمیم گیری بوده و ابزار و آلات قتاله را آماده کرده و به محل وقوع جنایت با انگیزه ارتکاب جرم مراجعه کرده و این طلبه عزیز را به شهادت رسانده‌اند.

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: انگیزه دقیق قتل هنوز در دست بررسی است. قاتل در عملیات کشته شده و برخی از عوامل دستگیر شدند و این موضوع در حال بررسی است. تا اینجا به اینکه این اقدام سازمانی بوده به نتیجه‌ای نرسیدیم اما در حال حاضر نفیا و اثباتا نمی‌توان اظهار نظر کرد.

وی افزود: افرادی که مرتبط با ایشان بودند چه فرد دوم حاضر در صحن قتل و چه افرادی که او را تشویق و ترغیب کردند دستگیر و بازداشت شدند و تحقیقات با سرعت در حال انجام است. در رابطه با موضوع پیام‌ها و مطالب منتشر شده در فضای مجازی از ناحیه افرادی که به نوعی خود را حامی فرد جنایتکار می‌نامند و افرادی که مرتبط با این پرونده بوده‌اند، افرادی هستند که آنها را مرتبط با این قتل نمی‌دانیم و این موضوع برای ما احراز نشده است. برای اغلب این افراد وصف مجرمانه برابر قانون قائل هستیم و کسانی که تعقیب شدند کسانی بودند که محتوای مطالب منتشر شده از ناحیه آنها وصف مجرمانه داشتند و ارتباطی میان آنها برای ما احراز نشده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن