Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پلیس فتای همدان بر فضای مجازی اشراف کامل دارد

پلیس فتای همدان بر فضای مجازی اشراف کامل دارد

فرمانده انتظامی استان همدان در جمع کارکنان پلیس استان در سخنانی از عملکرد مطلوب وبه موقع پلیس استان درشناسایی به هلاکت رساندن قاتل روحانی همدانی در کمتر از 24 ساعت تقدیر وتشکر کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح با تشریح کامل جزئیات شناسایی ضارب روحانی همدانی، گفت:اقدام تیم های پلیسی در این حادثه بسیار هوشمندانه ومقتدرانه بود و موجب رضایت مندی کامل مردم شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدام به موقع یگان های پلیس استان موجب غافلگیری ضارب شد گفت: سرعت عمل گشتی های مستقر پلیس استان در این حادثه قاتل جانی را در همان تاریکی شب به دام انداخت و اگر این حادثه در روز و زمانی که مردم درخیابان ها وکوچه ها تردد داشتند اتفاق می افتاد تبعات بسیار خطرناکی را در پی داشت.

سردار کامرانی صالح افزود: پلیس فتای استان بر فضای مجازی اشرافیت کامل دارد و تصاویر ومحتوایی که در فضای مجازی توسط ضارب بارگذاری شده بود بعد ازحادثه بود و قبل ازاین اتفاق هیچ گونه مطالب وتصاویری که همراه با موارد سوء امنیتی باشد در صفحه ضارب وجود نداشت.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به دیدار اخیر رهبری با فرماندهان نیروی انتظامی گفت: اقتدار همراه با رافت ومهربانی مورد تاکید رهبری در برخورد پلیس با مردم است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن