Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کمک همدانی‌ها به مناطق سیل‌زده از مرز سه میلیارد تومان عبور کرد

کمک همدانی‌ها به مناطق سیل‌زده از مرز سه میلیارد تومان عبور کرد

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: تا تاریخ ۲۴ فروردین سال جاری، ۳ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی استان همدان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال‌شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، پیمان ترکمانه در مورد جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی استان همدان به مناطق سیل‌زده بیان کرد: تا ۲۴ فروردین‌ماه ۴۷۰ میلیون تومان کمک نقدی در استان همدان جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز کمک غیر نقدی در استان جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است، افزود: درمجموع سه میلیارد و ۷۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان همدان جمع‌آوری و به مناطق آسیب‌دیده ارسال‌شده است.

ترکمانه ضمن تشکر از کمک‌های بی‌دریغ همشهریان در کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده، گفت: ارسال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده تا زمانی که بحران وجود داشته باشد همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با تأکید بر اینکه اگر با کمک‌های دولت و پرداخت خسارت توسط بیمه بازهم مشکلی باقی بماند بخشی از کمک‌های مردمی را برای تکمیل واحدهای مسکونی و جبران خسارت اثاثیه منزل خانواده‌ها اختصاص می‌دهیم، گفت: تمامی این خدمات در تمام استان‌های آسیب‌دیده از سیل ارائه می‌شود.

پیمان ترکمانه در پایان عنوان کرد: شماره‌حساب ۵۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ حساب کمیته امداد نزد بانک ملی ویژه دریافت کمک‌های مردمی برای هم‌وطنان سیل‌زده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن