Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کمک 320 میلیونی خیرین به بیماران سخت‎درمان همدان

کمک 320 میلیونی خیرین به بیماران سخت‎درمان همدان

مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت 320 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید شاکری‌صفت از برگزاری یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده هفت بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده دو بیمار مبتلا به سرطان را بررسی کردیم گفت: پرونده پنج بیمار نیز جزو سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به مساعدت بلاعوض 140 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: 50 میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته و 130 میلیون ریال نیز تصویب به پرداخت وام قرض‌الحسنه به این بیماران شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تصویب شد دو بیمار زیرپوشش طرح طعم مهربانی باشند، خاطرنشان کرد: در مجموع 320 میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد.

شاکری‌صفت بیان کرد: بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

وی با اهمیت به کمک خیرین سلامت در راستای رفع مشکلات بیماران سخت‌درمان، گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری 0106847155009 با شماره کارت 6037991199528096 بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن