Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی بارش برف، همدان را فرا می‌گیرد

بارش برف، همدان را فرا می‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در پی فعالیت یک سامانه بارشی، رگبار باران، تگرگ و ریزش برف بیشتر نقاط استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدحسن باقری‌شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های ماهواره‌ای هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده تمام ابری، همراه با رگبار باران، ریزش برف، تگرگ، آذرخش و وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در بعد ظهر امروز میزان بارش‌ها افزایش می‌یابد و از روز یکشنبه ریزش برف در برخی از نقاط استان وجود دارد.

باقری شکیب عنوان کرد: در پی فعالیت این سامانه برای فردا، از میزان دما کاسته می‌شود و پس از آن تغییرات دمای محسوسی نداریم.

وی ادامه داد: میزان بارش‌ها در نیمه جنوبی استان بیشتر از سایر نقاط است و پیش‌بینی می‌شود به طور متوسط بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر بارش را در این نقاط داشته باشیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بهار با ۱۱ میلیمتر، بیشترین بارش را در استان داشته و ایستگاه باران سنجی فرودگاه همدان نیز یک میلیمتر بارش را ثبت کرده‌است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و گل‌تپه با صفر درجه سانتی‌گراد، سردترین شهرهای استان بوده‌اند.

باقری‌شکیب عنوان کرد: کمینه دمای هوای همدان یک درجه سانتی‌گراد و دمای بیشینه هوای این شهر نیز ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن