Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی ریزگردها در راه همدان

ریزگردها در راه همدان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ای دمای هوا نسبت به روز گذشته و وجود غبار رقیق از فردا خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری‌شکیب با اعلام این خبر مطرح کرد: اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و همچنین در برخی از نقاط رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز و فردا شاهد بارش پراکنده و رعد و برق در برخی از نقاط استان خواهیم بود، عنوان کرد: دمای هوا نسبت به روز گذشته ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد کاهش داشته است و این وضعیت جوی تا پایان هفته پایدار خواهد ماند.

باقری‌شکیب تصریح کرد: از روز پنج شنبه انتظار می‌رود آسمان صاف تا قسمتی ابری باشد و پدیده مهمی پیش بینی نمی شود همچنین این وضعیت جوی تا به روزرسانی آخرین اطلاعات ماهواره ای و نقشه های هواشناسی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز و فردا غبار رقیق در برخی از نقاط پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به افزایش دما و فرارسیدن فصل تابستان وجود این غبارهای رقیق طبیعی بوده چرا که با خشک شدن زمین و عدم بارش باران غبارهای رقیق به در هوا پراکنده می‌شوند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان  یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از 12 تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه دمای فعلی همدان ۲۶ درجه است، یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته بهار با ۱۱ درجه  سانتیگراد خنک‌ترین و اسدآباد با ۳۵ درجه گرم‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص دادند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن