Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی آغاز سنجش سلامت نوآموزان از تیرماه در همدان

آغاز سنجش سلامت نوآموزان از تیرماه در همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از ابتدای تیرماه در استان همدان آغاز می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت استان همدان، رشید حیدری مقدم ضمن اعلام این خبر گفت: این طرح از اول تیرماه در شهرستان همدان و از روز نهم تیرماه در سایر شهرستان های استان آغاز خواهد شد.

وی توضیح داد: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان هر ساله با همکاری دو وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرا می شود در این جلسه دریافت فرم تکمیل شده خلاصه معاینات و ارزیابی وضعیت سلامت دانش آموزان به عنوان یکی از مدارک ثبت نام از سوی مدیران محترم مدارس جهت اطلاع از وضعیت سلامت دانش آموزان و پیگیری ارجاعات به عنوان یکی از مهمترین مصوبات جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

گروه هدف این طرح کلیه نوآموزان بدو ورود به دبستان می باشند که مورد ارزیابی مقدماتی سلامت و معاینات پزشکی قرار می گیرند، هدف از اجرای طرح آگاهی از میزان سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان، تشخیص به موقع بیماری های جسمانی، اختلالات روانی، رفتاری و مداخلات به هنگام و پیگیری موارد ارجاع است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن