Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی تحصیل سه هزار دانش‌آموز همدانی در مدارس آموزش از راه دور

تحصیل سه هزار دانش‌آموز همدانی در مدارس آموزش از راه دور

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت آموزشی 33 مدرسه آموزش از راه دور استان در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمد پورداود با اعلام این خبر، اظهار کرد: مدارس آموزش از راه دور با رویکرد توسعه عدالت آموزشی به ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای بازماندگان از تحصیل کمک شایانی نموده است.

پورداود افزود: در این مدارس گام های موثری در جهت ‌ ایجاد فرصت های برابر یادگیری از طریق به اشتراک‌گذاری منابع، مواد، رسانه های آموزشی و بهبود وضعیت پوشش و دسترسی آموزشی برداشته شده است.

وی گفت: در استان همدان نیز با همکاری موسسان، مدیران آگاه و معلمان شریف تلاش شده است با عنایت به سند تحول بنیادین، رسالت تعلیم و تربیت جامه عمل بپوشد.

پورداود تصریح کرد: آموزش و پرورش استان با ایجاد زمینه های مناسب جهت تحقق شعار " آموزش آسان، با کیفیت، همیشه، همه جا و برای همه " و تقویت فرصت های برابر یادگیری، تلاش و مساعی خود را به کار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که در سطح استان 33 مدرسه آموزش از راه دور در تمام طول سال از جمله در فصل تابستان  فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در این مدارس بیش از 3هزار نفر در رشته های نظری و کاردانش، در دوره های متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن