Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مسئولان پاسخگوی کم‌کاری خود در تأمین آب پایدار همدان باشند

مسئولان پاسخگوی کم‌کاری خود در تأمین آب پایدار همدان باشند

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید پاسخگو کم کاری خود در بخش تامین آب پایدار همدان باشند گفت: ۱۷ سال از سفر مقام معظم رهبری و مصوبه تامین آب پایدار برای همدان می‌گذرد مصوبه‌ای که تاکنون محقق نشده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی درباره بحران آب در این شهرستان اظهار داشت: 17 سال از سفر مقام معظم رهبری و مصوبه تامین آب پایدار برای همدان می‌گذرد مصوبه‌ای که متاسفانه تاکنون محقق نشده است.
 وی با بیان اینکه متاسفانه  هنوز اقدام خوبی برای تامین آب پایدار همدان صورت نگرفته است افزود: مسئولان تلاش کرده‌اند در طول این سال‌ها با حفر چاه‌های موقت و اضطراری و همچنین از محل سد اکباتان نیاز مردم همدان به آب شرب برطرف شود.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت کنونی همدان بیان کرد: در اقدامات اخیر نیز آبفای همدان با حفر برخی چاه‌ها در منطقه خالق وردی توانسته نیاز مردم همدان به آب را تا سال آینده برطرف و تامین کند.
وی با این توضیح که مسئولان مربوطه باید پاسخگو کم کاری خود در بخش تامین آب همدان باشند عنوان کرد: برای تامین آب پایدار همدان تاکنون جلسات مختلفی در وزارت نیرو برگزار شده است که برخی تحرکات مسئولان در روزهای گذشته را به دنبال داشت.
فلاحی با اشاره به نگرانی مردم همدان از بحران آب و عدم توجه کافی مسئول وقت به این مسئله مهم مطرح کرد: همچنان پیگیر رفع مسئله بحران آب در همدان هستیم و امیدواریم این مسئله نیز برطرف شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن