Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دولت سیزدهم فرصتی برای آزمون و خطا ندارد

دولت سیزدهم فرصتی برای آزمون و خطا ندارد

وزیر نفت دولت دهم با اشاره به اینکه دولت سیزدهم فرصتی برای آزمون و خطا ندارد، گفت: انتخابات ۲۸ خرداد سرآغاز یک تحولی اساسی برای ریل گذاری جدید در مسیر توسعه کشور و بهبود شرایط اقتصادی مردم است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، رستم قاسمی در همایش مردمی حامیان سیدابراهیم رییسی که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت اقتصادی و معیشت مردم خوب نیست و بهبود این شرایط مستلزم تغییری اساسی در مدیریت اجرایی کشور است.

وی با بیان اینکه ریل گذاری مسیر توسعه و پیشرفت کشور با استفاده از تجربیات ۴ دهه گذشته از انقلاب اسلامی نیازمند تغییر است، افزود: ایران در سال ۱۴۰۰ باید شاهد اتفاقات بزرگی از جمله تحولات مدیریتی و ریل گذاری جدید در حوزه های مختلف به ویژه بخش اقتصادی باشد، هرچند که بدون بررسی و تحلیل دقیق و کارشناسی نمی توان این مسیر را با موفقیت طی کرد.
قاسمی تاکید کرد: باور به توان بومی و کارایی داخلی و پرهیز از امید و اتکا به خارج راهکار اساسی برای ایجاد تغییر و مدیریت صحیح کشور در مسیر عمران و آبادانی است، چراکه اعتقاد داریم با تفکر جهادی و اقدام انقلابی می توان کشور را به خوبی مدیریت و ایران اسلامی را به اوج عزت و اقتدار رساند.
وی افزود: خداوند ثروت و ظرفیت عظیمی در حوزه های مختلف از جمله انرژی، نفت و گاز، معادن و موقعیت جغرافیایی را در این سرزمین قرار داده که با وجود نیروی انسانی مستعد، خلاق، توانمند و با اراده به راحتی می توان از این مزیت خدادادی برای پیشرفت همه جانبه کشور استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: برهمین اساس انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور پرشور و باشکوه مردم موجب سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های بزرگ منطقه و ثروتمند جهان خواهد شد و زمینه ایجاد تغییر برای دستیابی به این موفقیت را فراهم خواهد کرد.
وزیر نفت دولت دهم اولویت اول در انتخابات را مشارکت حداکثری مردم دانست گفت: با توجه به مسیر سخت و دشواری که کشور در عرصه داخلی و بین المللی پیش رو دارد، مشارکت حداکثری و پرشور در انتخابات ضامن موفقیت رییس جمهوری و دولت آینده دراین عرصه و در راستای خدمت رسانی مطلوب و بهینه به مردم است.
قاسمی ادامه داد: برهمین اساس تلاش برای حضور همه مردم با هر سلیقه و تفکری در پای صندوق های اخذ رای وظیفه همگان است، مگر افرادی که خارج از دایره نظام هستند و دلسوز کشور هم نیستند.
وی دومین اولویت بعد از مشارکت حداکثری را انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: پاکدستی، صداقت، نوکری ملت، خادم بودن و تبعیت از رهبری از جمله معیارهای انتخاب اصلح است که آقای رییسی تمامی این ویژگی ها به عنوان یک انتخاب اصلح و درست را برای تصدی پست ریاست جمهوری داراست.
قاسمی افزود: بودجه کشور از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ پیشخور شده به نحوی که ایران نه کسری بودجه بلکه اصلا بودجه و اعتباری ای وجود ندارد.
وزیر نفت دولت دهم افزود: اوضاع فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور خوب نیست، آمار ازدواج به شدت کاهش و در مقابل طلاق افزایش یافته و رشد جمعیت و فرزندآوری در کشور نیز دچار مشکل شده است.
وی مکتب شهید سلیمانی و باور «ما می توانیم» را نسخه شفابخش کشور دانست و گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب حرف نیست بلکه عرصه و میدان عمل است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن