Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم همکاری ۸۰ درصد همدانی ها برای مقابله با کرونا

همکاری ۸۰ درصد همدانی ها برای مقابله با کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: بررسی‌ها موید توجه و همکاری ۸۰ درصد شهروندان همدانی به توصیه‌ها و هشدارهای دلسوزانه مسوولان برای شکست کرونا است.

به گزارش "همدان نیوز"، مصطفی آزادبخت در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان همدان بیان کرد: بی تردید اقناع‌سازی و جلب همکاری مردم لازمه و مهمترین پیش شرط غلبه بر ویروس کرونا است.

وی با تاکید بر ضروت تدوین برنامه های با هدف قطع منافع نامشروع عده ای سودجو اضافه کرد: باید در زمینه اقناع سازی مردم تلاش کرد تا سیاست های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا به خوبی اجرا شده و شاهد کاهش سیر نزولی این ویروس در استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: عملکرد حوزه بهداشت و درمان همدان در زمینه مقابله با ویروس کرونا مطلوب است با این وجود افزایش حضور مردم در اماکن عمومی و بازار برای خرید در روزهای منتهی به عید نوروز موجب افزایش شمار مبتلایان به کرونا شد.

آزادبخت افزود: به منظور پیشگیری از حضور مسافران در همدان اقدام به تعطیلی موزه ها، اماکن گردشگری، اماکن پربازدید همچون دهکده توریستی گنجنامه و عباس آباد شد و در هتل های این استان تنها ۹ مسافر اسکان داشتند.

وی بیان کرد: شرکت بافتینه و بافتسان ملایر با تولید مواد اولیه ماسک و البسه پزشکی و بیمارستانی هم اینک نیاز کشور را تامین می کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن