Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم همدان با استاندار جدید روبه تعالی می رود

همدان با استاندار جدید روبه تعالی می رود

استاندار سابق همدان گفت: استان با حضور سید سعید شاهرخی استاندار جدید، همدانی رو به تعالی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدناصر نیکبخت در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه بر خود می بالم که حالا که همدان را ترک می کنم این استان تاریخی، قطب فرهنگی کودک و نوجوان در کشور شد، اظهار داشت: امیدوارم استاندار جدید در خصوص بازگرداندن جشنواره فیلم کودک و نوجوان تلاش ارزنده ای داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه لقب و نماد فرهنگی شایسته استان همدان است، یادآور شد: صدا و سیمای مرکز همدان در راستای معرفی ظرفیت های استان همکاری بسیار خوبی داشت.
نیکبخت تأکید کرد: استاندار جدید همدان دلسوزی و تعلق خاطر بسیاری به همدان دارد و استان با حضور وی همدانی روبه تعالی خواهد بود.
ایر خجسته نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در بخش دیگری از این مراسم تأکید کرد: پیام جشنواره شادابی و نشاط بین کودکان و نوجوانان است.
گفتنی است در این آیین، ستاد بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در آیین افتتاحیه این جشنواره از محمدناصر نیکبخت استاندار سابق همدان تقدیر به عمل آورد.
قائم مقام این دوره از جشنواره با تأکید بر حمایت و توجه نیکبخت، گفت: امید می رود که استاندار جدید همدان نیز حامی تئاتر کودک و نوجوان باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن