Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا ادامه بررسی صلاحیت کاندیدادهای انتخابات در همدان

ادامه بررسی صلاحیت کاندیدادهای انتخابات در همدان

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با رعایت قانون و مشارکت حداکثری یک وظیفه همگانی است که همه باید در راستای برگزاری یک انتخابات در شان نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابوالقاسم الماسی در جلسه هفتگی ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: در شرایط فعلی جامعه باید به دور از بعضی سیاسی کاری ها و تخریب ها، امیدآفرینی در جامعه صورت گیرد.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری در حوزه ملی و فراملی دارای اهمیت بسیار بالایی است بنابراین باید تمام تلاش ما حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر و روستا باشد.
 
وی با بیان اینکه فرآیند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات بر اساس برنامه زمان بندی ادامه دارد اظهار داشت: با پایان بررسی صلاحیت ها توسط هیات های اجرایی هم اکنون صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در حوزه اجرایی و نظارت آغاز شده و ادامه دارد.
الماسی گفت: همه فرآیندها بر اساس زمان بندی قانونی در حال اجرا است و داوطلبان رد صلاحیت شده در فرصت قانونی می توانند نسبت به پیگیری وضعیت صلاحیت خود اقدام کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن