Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا مردم به شهرداری مراجعه نکنند

مردم به شهرداری مراجعه نکنند

مدیر منطقه 3 شهرداری همدان با بیان اینکه پاسخگویی به درخواست‌های حوزه‌های مختلف شهرداری از طریق اینترنت میسر است، گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم حتی‌الامکان از مراجعه حضوری به شهرداری‌ برای اموری چون پرداخت عوارض و ... خودداری کرده و درخواست‌های خود را با استفاده از بستر شهرداری الکترونیک http://zone3.hamedan.ir پیش‌ ببرند.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 همدان، محمدرضا فیضی‌منش در حاشیه بازدید از حوزه‌های شهرسازی و درآمد و نوسازی منطقه، اظهارکرد: هرساله پس از آغاز به کار ادارات شاهد افزایش حجم مراجعات مردمی به مناطق شهرداری هستیم و به‌تبع آن ساعت کاری کارکنان، به‌ویژه کارکنان معاونت‌های شهرسازی و مالی و درآمد و نوسازی افزایش می‌یابد.
فیضی‌منش با اشاره به مصوبه اصلاح فرمول‌های درآمدی که از ابتدای سالجاری اجرایی شده، گفت: همین موضوع هم سبب شده تا میزان مراجعات شهروندان افزایش پیدا کند.
وی افزود: بر همین اساس، وظیفه خود دانستیم که طی بازدیدی، ضمن عرض خداقوت به همکاران، از روند پاسخگویی به شهروندان و ارائه خدمات و میزان مراجعات مردمی مطلع شویم.
مدیر منطقه 3 با بیان اینکه باتوجه افزایش شیوع ویروس کرونا در این هفته و قرار گرفتن همدان در وضعیت قرمز کرونایی سبب شده تا شرایط ویژه‌تری نسبت به سنوات گذشته داشته باشیم، تصریح کرد: به‌منظور کاهش حجم مراعات شهروندان به شهرداری‌ها، درصورت پرداخت اینترنتی از طریق سایت شهرداری همدان به‌طور خودکار از تخفیف ۳۰درصدی پرداخت اینترنتی و ده درصدی خوش‌حسابی بهره‌مند شوند، مؤدیان پس از تاریخ صدور فیش به مدت ده روزکاری می‌توانند نسبت به پرداخت اقدام نمایند، این اعمال تخفیف همچنان وجود دارد .
وی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت شهروندان و کارکنان مدیریت شهری یکی از دغدغه‌های مهم ما است، گفت: به همین منظور مبلغ ۴ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شد تا صرف تأمین و افزایش امکانات، تجهیزات و همچنین برای افزایش میزان بهداشت و سلامت همکاران مدیریت شهری و مراجعان به شهرداری شود.
فیضی‌منش در ادامه صحبت‌های خود از شهروندان خواست حتی‌الامکان از مراجعه حضوری به شهرداری اجتناب کنند و کارهای خود را بر بستر شهرداری الکترونیک پیش ببرند.
وی همچنین با خطاب قراردادن همکاران شهرداری نیز اظهارکرد: از این عزیزان می‌خواهیم یک هفته آینده را هم با صبر و حوصله، همچون خادمان عرصه بهداشت و سلامت مردم، کادرهای پزشکی و پرستاری، ایثار کنند و شرایط را به‌نحوی مدیریت کنند تا به بهترین شکل پاسخگوی شهروندان باشیم.
فیضی‌منش در پایان گفت: تأکید ما بر دورکاری و انجام الکترونیکی کارهاست ولی در عین‌حال، پاسخگوی تمامی مراجعان شهرداری هستیم و سعی شده شرایط ایمنی برای همگان فراهم شود./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن