Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا رفع تصرف اراضی دولتی در محمدیه همدان

رفع تصرف اراضی دولتی در محمدیه همدان

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۹۵۰ مترمربع از ازاراضی دولتی محمدیه همدان رفع تصرف شد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سرهنگ حمید چراغی اظهارکرد:  این کار در راستای حفظ حقوق بیت المال با قلع وقمع ۹۵۰ متر مربع زمین به ارزش حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درکوی محمدیه انجام شده است.
چراغی افزود:یگان حفاظت اراضی با حمایت دستگاه قضایی ونیروهای انتظامی استان برخوردی قاطع و جدی با متصرفین خواهند داشت و اجازه تصرف اراضی دولتی را به سودجویان و زمین خواران نخواهند داد .
وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت : شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت این اداره کل اعلام کنند.
چراغی ازهمه مردم استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را از طریق اداره کل راه وشهرسازی بگیرند  و ازخرید هرگونه زمین فاقد سند مالکیت رسمی ازافراد سودجو پرهیز کنند چرا که با حکم مراجع قضایی با اشخاص خاطی به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن