Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا مدیریت بلای جان موزه میدان امام(ره)

مدیریت بلای جان موزه میدان امام(ره)

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: احداث سایت‌موزه پیاده‌راه امام (ره) در مرکز شهر همدان به دلیل مشکلات مدیریتی بلاتکلیف مانده است.

به گزارش "همدان نیوز "، حمید بادامی‌نجات پیش از ظهر یکشنبه در صحن شورای شهر همدان گفت: پروژه احداث سایت‌موزه پیاده‌راه امام خمینی (ره) در مرکز شهر همدان به دلیل مشکلات مدیریتی بلاتکلیف مانده که این مهم باید از سوی ادارات کل مسکن و شهرسازی و همچنین میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و شهرداری همدان رفع شود.
وی با بیان اینکه مقرر شده بود دو میلیارد تومان از طریق مسکن و شهرسازی استان همدان به این پروژه شهری تزریق شود که تاکنون عملیاتی نشده است، گفت: از سوی دیگر وضعیت پیمانکار این طرح نیز باید هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود که همچنان تعلل صورت می‌گیرد.
بادامی نجات عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه مهم نسبت به هزینه‌کرد سایر پروژه‌های شهری قابل مقایسه نیست و از سوی دیگر نیازی هم به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد، معتقدم باید عملیات اجرایی آن از طریق شهرداری صورت پذیرد.
وی افزود: انتظار می‌رود نشست تخصصی با حضور مسئولان امر به منظور تعیین‌تکلیف نهایی سایت‌موزه پیاده‌راه امام (ره) داشته باشیم که امیدوارم در این صورت عملیات اجرایی آن تا ۳ ماه آینده به اتمام برسد.
رئیس شورای شهر همدان نیز با توجه به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در مناطق قرمز نظیر همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند و منطقه نارنجی بهار همچنان پابرجاست؛ گفت: برخی مشاغل و فعالیت‌ها از شنبه هفته گذشته به مدت یک هفته تعطیل شده بودند که این محدودیت‌ها برای یک هفته دیگر، تمدید شد.
کامران گردان گفت: بر اساس اعلام مسئولان امر، تاکنون با شناسایی ۲ هزار و ۴٨٨ مورد مثبت در استان همدان مواجه هستیم و ۲۸۱ نفر هم فوتی داشته‌ایم.
وی گفت: مطب پزشکان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عدم تناسب فضای فیزیکی شهرداری‌ها به نسبت تعداد ارباب رجوع مهمترین مراکز پرخطر در استان همدان معرفی شده است.
وی ضمن اعلام حمایت از کادر درمان و بهداشت استان همدان گفت: ابراز رضایتمندی تیم نظارت استان از روند اجرایی طرح فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در حوزه اداری شورای شهر، روند ضدعفونی اتوبوس‌های شهری و تبلیغات محیطی به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر قابل قدردانی است.
گردان اضافه کرد: استفاده از ماسک در مراکز عمومی و اداری، رعایت طرح فاصله اجتماعی و جلوگیری از تجمع بیش از ۱۰ نفر مورد تأکید است که انتظار می‌رود نظارت در این زمینه قوت گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن