Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تعطیلی روزبازارهای همدان از فردا

تعطیلی روزبازارهای همدان از فردا

شهردار همدان گفت: براساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در این شهرستان، تمامی بازارچه‌ها و روزبازارهای محلی این شهر از فردا /دوشنبه/ تعطیل اعلام شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عباس صوفی در آخرین نشست اعضای شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: این تصمیم با همکاری نیروی انتظامی و به دلیل تجمع صنوف و ازدحام مردم اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: از فردا هیچ روزبازاری در سطح این شهر ایجاد نخواهد شد و در صورت لزوم سایر مکان هایی که منجر به ازدحام جمعیتی شود، تعطیل خواهند شد.
صوفی بیان کرد: تاکنون تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی، معابر، خیابان ها، سیستم مبلمان و تاسیسات ضدعفونی شده اند و این اقدام همچنان با کمک گروه های مردمی ادامه دارد.
شهردار همدان خاطرنشان کرد: ضدعفونی نقاط مختلف همدان براساس نقشه شهری انجام می شود و  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه تمامی نیروهای شهرداری برای سم زدایی و ضدعفونی کردن سطح شهر بسیج شده اند، گفت: بازارچه پرندگان نیز ضدعفونی شد.
صوفی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از تجمع مردمی برخی المان های اصلی شهر نصب نشده است، گفت: این المان ها آماده نصب هستند اما پس از بین رفتن ویروس کرونا انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه تمامی نیروهای شهرداری ملزم به رعایت بهداشت فردی به خصوص استفاده از ماسک و دستکش هستند، گفت: در صورت سهل انگاری با آنها برخورد می شود.
شهردار همدان یادآور شد: تاکنون نیز ابتلا به کرونای چهار نیروی شهرداری همدان مثبت اعلام شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن