Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا مهار آتش‌سوزی در انبار لوازم یدکی با تلاش 10 اکیپ آتش‌نشانی همدان

مهار آتش‌سوزی در انبار لوازم یدکی با تلاش 10 اکیپ آتش‌نشانی همدان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش سوزی انبار لوازم یدکی خودرو با تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، محمدرضا بیاناتی با اعلام این خبر افزود: ساعت هشت و 11 دقیقه امروز سامانه 125 همدان گزارشی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات یدکی خودرو دریافت کرد.

وی افزود: با دریافت این گزارش، بلافاصله سه اکیپ عملیاتی و فرماندهی از ایستگاه مرکزی و یک اکیپ از ایستگاه 17 به نشان اعلام شده در میدان سپاه، ابتدای جاده تهران اعزام شدند.

بیاناتی تصریح کرد: آتش نشانان که در کمترین زمان ممکن به محل رسیده بودند، بلافاصله با تشکیل سه گروه، عملیات اطفا حریق را آغاز کردند.

وی اظهار کرد: در ادامه با توجه به وضعیت ویژه محل و احتمال سرایت آتش به املاک مجاور و همچنین تسریع در روند عملیات، شش اکیپ عملیاتی و پشتیبانی دیگر از ایستگاه های مرکزی، 12 و 15 به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اینکه آتش نشانان با تمام توان از سه جهت به سمت آتش هجوم بردند،  یادآور شد: پس از یک ساعت تلاش مداوم و خستگی ناپذیر،شعله های آتش به طور کامل مهار شد.

وی اضافه کرد: پس از مهار آتش سوزی، آتش نشانان عملیات لکه گیری را انجام دادند و در ساعت 10 و 15 دقیقه پس از ایمن سازی کامل محل و اطمینان از عدم شعله ور شدن مجدد به ایستگاه های مراجعت کردند.

بیاناتی خاطرنشان کرد: در این عملیات که دو ساعت و پنج دقیقه به طول انجامید 30 نفر آتش نشان در قالب 10 اکیپ عملیاتی، فرماندهی و پشتیبانی حضور داشتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن