Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا آماده‌باش شهرداری همدان برای مقابله با سیل احتمالی

آماده‌باش شهرداری همدان برای مقابله با سیل احتمالی

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در خصوص بارندگی‌های اخیر گفت: طبق هماهنگی‌ها با سازمان هواشناسی طی روزهایی که احتمال بارندگی و وقوع آب‌گرفتگی معابر وجود دارد، نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

به گزارش "همدان نیوز"، وحید علی ضمیر با بیان اینکه رفع کامل مشکل آب گرفتگی معابر امری بسیار پرهزینه و زمان‌بر است، اظهار داشت: شهروندان می توانند با رعایت مواردی همچون پرهیز از رهاسازی زباله در معابر، جوی‌ها و کانال های سطح شهر، مانع انباشت و انسداد کانال‌های دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها شوند.

وی افزود: به سبب شدت بارش پیش‌بینی شده در همدان، احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد؛ از این رو به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود از مسیرهای منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آنها جریان دارد، تردد نکنند.

علی ضمیر همچنین تصریح کرد: مردم در هنگام وقوع بارندگی و سیل از تردد از روی پل‌ها تا زمان فروکش کردن سیل و همچنین در مسیرهای کوهستانی که امکان ریزش سنگ وجود دارد، خودداری کنند.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی بخشی از معابر همدان در پی بارش دو روز اخیر، یادآور شد: اکیپ‌های اجرایی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان بلافاصله به محل اعزام شده و نسبت به رفع آب گرفتگی اقدام کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن