Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا کرسی شهر جهانی ابن‌سینا در سازمان ملل برقرار می‌شود

کرسی شهر جهانی ابن‌سینا در سازمان ملل برقرار می‌شود

شهردار همدان از ثمربخشی پیگیری‌های استاندار و موافقت با برقراری کرسی شهر جهانی ابن سینا در مؤسسه فرهنگی اکو سازمان ملل متحد خبر داد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، عباس صوفی در نشست خبری چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری با بیان اینکه این همایشها ظرفیتی است که بتوان همدان را معرفی کرد، اظهار داشت: نباید از این فرصت غفلت کرد چراکه همدان لیاقت جهانی شدن را دارد و برخی ظرفیت های این شهر در دنیا بی نظیر است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی ظرفیت ها نه در ایران و نه در دنیا معرفی نشده و با توجه به برگزاری این اجلاس، باید از فرصت معرفی همدان به دنیا استفاده کرد.

صوفی با اشاره به اینکه اجلاس جهانی می تواند همدان را به توسعه گردشگری کمک کند، یادآور شد: شهرداری همدان به عنوان اولین شهرداری جهان در سازمان جهانی گردشگری عضو شد و به زودی دفتر توسعه همکاری‌های بین‌المللی در همدان راه اندازی می شود.

وی افزود: رسانه ها به گونه ای عمل کنند که همدان ۲۰۱۸ تنها به چند روز برگزاری اجلاس منتهی نشود چراکه اجلاس ابتدای راه توسعه به شمار می رود.

شهردار همدان افزود: با پیگیری های استاندار، کرسی شهر جهانی ابن سینا در موسسه فرهنگی اکو سازمان ملل برقرار خواهد شد.

مدیرعامل دهکده توریستی، تفریحی گنجنامه نیز گفت: تنها نیاز نیست که همدان را به استان همدان معرفی کنیم بلکه باید در راستای معرفی همدان به کشور و دنیا گام برداریم.

سعید ترابیان با بیان اینکه شهرداری همدان به عنوان مقصد گردشگری در سازمان جهانی گردشگری عضو شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند به رشد حضور گردشگران در همدان کمک کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن