Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا سرمایه گذاری 3 هزار و 500 میلیارد تومانی شهرداری همدان در بخش گردشگری

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان خبر داد:
سرمایه گذاری 3 هزار و 500 میلیارد تومانی شهرداری همدان در بخش گردشگری

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان گفت: دو طرح گردشگری با سرمایه گذاری سه هزار و 500 میلیارد تومان در شهر همدان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، اکبر رنجبران در همایش سرمایه گذاری کلان شهرهای کشور با بیان اینکه با برگزاری این سمینارها تجربیات مختلفی کسب شده است، اظهار داشت: این نشست ها منجر به شیوه نامه سرمایه گذاری شده و آثار خوبی در ایجاد درآمدهای پایدار در کلانشهرها داشته است.

وی ادامه داد: نقش شهرداری در رشد و توسعه شهرها و سرمایه گذاری اثرگذار است و به نوعی حلقه اتصال بین مردم و سرمایه گذاران محسوب می شود و امید می رود شهرداری بتواند از مشارکت شهروندان در سرمایه گذاری استفاده کند.

رنجبران با بیان اینکه شهرداری همدان در سالهای گذشته اقدام به سرمایه گذاری کرده است، یادآور شد: دوپروژه مهم در بخش گردشگری با کمک سازمان سرمایه گذاری شهرداری اجرا خواهد شد که یکی از آنها پارک ملل با 200 هکتار مساحت و دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است که فاز اول آن با 700 میلیارد تومان آغاز شده است.

وی همچنین تصریح کرد: پارک سلامت نیز در یکصد هکتار باسرمایه گذاری یک هزار و 500 میلیارد تومان در بخش گردشگری سلامت در حال آماده سازی برای سرمایه گذاری است که بخشی از آن برای راه اندازی مرکز جراحی مغز و اعصاب با همکاری پروفسور مجید سمیعی در نظر گرفته شده است.

رنجبران ابراز امیدواری کرد که برگزاری این همایش ها بتواند در رشد و توسعه کلانشهرها به واسطه سرمایه گذاری اثرگذار باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن