Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی همدانی ها ۷.۷ میلیارد تومان صدقه دادند

همدانی ها ۷.۷ میلیارد تومان صدقه دادند

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: مردم خیر همدانی ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه صدقات در ۵ ماهه نخست نسبت به مدت مشابه در سال ۹۹ با  ۴۶ درصد رشد همراه بوده است، گفت: در ۵ ماهه نخست، مردم شریف و سخاوتمند استان حدود ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان آمار مشترکان صدقات در استان را ۲۱۵ هزار مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۲۰۷ هزار و ۵۰۰ صندوق کوچک، ۳ هزار و ۳۰۰ صندوق در اماکن، ۴ هزار و ۲۰۰ صندوق در معابر استان فعال است که بیشترین صدقات جمع‌آوری شده از صندوق‌های کوچک خانگی به مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.
شیخی زاده گفت: منطقه یک همدان با پرداخت ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان بیشترین میزان پرداخت صدقه را داشته است. 

وی تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش میزان گردش وجه نقد در جامعه در تلاش هستیم تا با دریافت صدقات مردم شریف و نیکوکار استان از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان عزیز ارائه نموده و شرایط پرداخت صدقات را برای عموم هم استانی‌های عزیز تسهیل نماییم.

شیخی زاده با تشریح روش نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش واردکردن کد #۰۸۱*۸۸۷۷* در تلفن همراه نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده بر اساس موازین شرعی برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن