Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت ۱۳۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در همدان

پرداخت ۱۳۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: تاکنون ۱۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا در این استان پرداخت شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمد توصیفیان بیان کرد: ۱۹ هزار و ۴۴۳ میلیارد تومان سهیمه پیش بینی شده برای پرداخت تسهیلات کرونا در کشور بود که سهم همدان از این رقم ۲ درصد معادل ۳۹۱ میلیارد تومان است.
وی اضافه کرد: در این راستا ۱۲ هزار و ۷۲۸ پرونده با ۱۶ هزار و ۵۵۳ فرصت شغلی تشکیل شد که میزان مبلغ آن ۱۷۵ میلیارد تومان بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ادامه داد: از این تعداد به ۱۰ هزار و ۵۶۸ پرونده، مشمول دریافت تسهیلات کرونا شدند که ۱۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به آنها پرداخت شد.
توصیفیان اظهار داشت: امکان ثبت نام در سامانه «کارا» برای رسته های اولویت دار تا پایان شهریور امسال فراهم شده است و بانک های عامل ملزم به پرداخت تسهیلات کرونا تا پایان آبان سال جاری هستند.
وی تاکید کرد: تسهیلات برای طرح های زیر مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان و اداره کل ارشاد اسلامی بر اساس شیوه نامه های جدید است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: به دارندگان بیمه تامین اجتماعی از جمله رانندگان ۶ میلیون تومان همچنین کارفرما و خویش فرما به ازای هر نفر نیروی بیمه شده، ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان و تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی به واحدهایی که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تعطیل شدند، پرداخت شد.
توصیفیان اضافه کرد: همچنین به افراد بدون کد بیمه در بخش رانندگان و خویش فرما ۶ میلیون تومان و کارفرما به ازای هر نفر شاغل هشت میلیون تومان پرداخت شده است.
وی افزود: برای دریافت تسهیلات کرونایی متقاضیان باید در سامانه «کارا» ثبت نام و پس از دریافت تاییده از سوی دستگاه اجرایی ، بررسی و پرداخت توسط بانک عامل صورت می گیرد.
توصیفیان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به ۱۲ رسته شغلی توسط ستاد ملی کرونا  تصویب شده که نرخ تسهیلات ۱۲ درصد با بازپرداخت ۲۴ ماهه است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن