Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی صدور حواله لاستیک برای ناوگان بار و مسافر در همدان

صدور حواله لاستیک برای ناوگان بار و مسافر در همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از صدور حواله ۱۰۰۲ حلقه لاستیک برای ناوگان بار و مسافر در چهار ماهه نخست سال جاری توسط حوزه‌های توزیع حواله سیستمی راهداری استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، صفر صادقی‌راد اظهار کرد: طرح توزیع سیستمی حواله لاستیک از تاریخ۹۷/۶/۲۴ آغاز شده است و در صورت تأیید سازمان صمت سهمیه لاستیک ناوگان جاده‌ای به سامانه توزیع حواله راهداری اختصاص پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: حواله لاستیک برای ناوگان جاده‌ای که دارای کارت هوشمند بوده و از نظر پیمایش و معاینه فنی واجد شرایط لازم باشد صادر می‌شود، همچنین چنانچه ناوگان جاده‌ای دارای شرایط ذکر شده باشد اما در سامانه توزیع سایز و تعداد مورد نیاز آن نباشد امکان صدور حواله لاستیک وجود ندارد.
صادقی‌راد با بیان اینکه بیشتر لاستیک‌های اختصاص یافته از سوی سازمان صمت در سامانه راهداری وارداتی و بعضی نیز داخلی هستند، افزود: از ابتدای سال ۹۹ به دلیل اختلاف قیمت لاستیک‌های موجود در بازار میزان تقاضا برای دریافت حواله برخی از سایزهای لاستیک ناوگان افزایش داشته و این درحالیست که میزان سهمیه‌های اختصاصی کمتر است.
وی با اشاره به اینکه به غیر از سامانه توزیع حواله راهداری از طریق سامانه سازمان صمت، ثبت نام و توزیع حواله از طریق کافی‌نت‌ها نیز برای متقاضیان امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به توزیع سیستمی حواله لاستیک از تاریخ ۹۷/۶/۲۴ تا مورخ ۹۹/۱۱/۱۸ برای حدود ۱۰۲هزار و ۵۱۶ حلقه لاستیک حواله توسط مراکز توزیع مستقر در ادارات راهداری همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، رزن و بهار صادرشده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: لاستیک‌های موجود در سامانه توزیع راهداری به تفکیک عاملان فروش و با شماره سبدهای معین ابتدا توسط سازمان صمت مورد تأیید قرار گرفته و سپس جهت صدور حواله توسط مراکز یاد شده سهمیه‌بندی و فعال‌سازی می‌شود.
صادقی‌راد مطرح کرد: در راستای صحت سنجی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، بعد از ثبت تقاضای مالک ناوگان در سامانه توزیع پیامکی حاوی یک رمز ۴ رقمی برای تلفن همراه مالک حقیقی ناوگان ارسال که در صورت اعلام آن صدور حواله امکان‌پذیر می‌شود./ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن