Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توقیف ۴۱ تن مرغ و گوشت منجمد در همدان

توقیف ۴۱ تن مرغ و گوشت منجمد در همدان

رئیس اداره دامپزشکی همدان از کشف و توقیف بیش از ۴۱ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد وارداتی از یکی از سردخانه‌های این شهر خبرداد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی طاهری اظهار کرد: در بازرسی مشترک اکیپ‌های نظارت بهداشتی ادارات دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت همدان از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی بیش از ۲۲تن گوشت منجمد وارداتی و حدود ۱۹ تن مرغ منجمد کشف و تا تعیین تکلیف نهایی توقیف شد.
وی با بیان اینکه  این محموله  دارای نواقص بهداشتی-قرنطینه‌ای و مقداری از آن بدون تاریخ مصرف بود، تصریح کرد: در حال حاضر پرونده واحد متخلف و محموله توقیفی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شده است.
طاهری ادامه داد: یکی از رسالت‌های دامپزشکی اطمینان‌دهی و تأمین سلامت سفره غذایی عموم جامعه است و در این رابطه هیچگونه اهمال از کسی قابل قبول نیست.
وی همچنین یادآور شد: در پی بازرسی کارشناسان دامپزشکی همدان از واحدهای تولید،توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی پس از بازرسی یک واحد عرضه گوشت قرمز و مشاهده تخلفات بهداشتی عدیده از سوی آن، پرونده متصدی واحد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 
طاهری ضمن قدردانی از مراجع قضایی در سرعت عمل و پیگیری این پرونده، افزود: فرد خاطی از سوی مراجع قضایی به پرداخت جزای نقدی جایگزین ۴ ماه حبس بعلاوه یک سال منع از اشتغال به فروش گوشت و شغل قصابی  محکوم شد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن