Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی خطرناکترین جاده غرب کشور سر و سامان می‌گیرد

خطرناکترین جاده غرب کشور سر و سامان می‌گیرد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از چند دهه بلاتکلیفی خطرناکترین جاده غرب کشور در نهاوند از بن بست بلاتکلیفی نجات پیدا می کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علیرضا شهبازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خروجی جاده نهاوند - سه راهی کنگاور به سمت شهر فیروزان و بعد از آن چندین دهه است شاهد تصادفات مرگباری بوده و جان هموطنان زیادی را گرفته و از طرف دیگر این جاده مسیر ورود و خروج زائران به سمت کرمانشاه و کربلا است.

وی گفت: همیشه این جاده و جاده آورزمان به سمت کرمانشاه و فیروزان به خطرناکترین جاده غرب کشور در شهرستان نهاوند معروف شد و همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و نمایندگان ادوار مختلف نهاوند بوده که متاسفانه به دلایل مختلفی مانند کمبود بودجه رها شده بود.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های مستمر و مداوم و برگزاری چندین جلسه مشترک با مسئولان و معاونان وزارت راه و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره یکی از بانک ها برای تامین بودجه نتیجه داد.
شهبازی افزود: بالاخره تأمین و تخصیص اعتبار پروژه بزرگ و مهم چهار خطه کردن جاده نهاوند - کنگاور از محل ماده 56 یکی از بانک ها تامین اعتبار شد.
وی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و از محل ماده 56، این بانک این پروژه با طی روند معمول به زودی شروع به کار خواهد کرد و این یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان به ویژه  اهالی شریف و نجیب بخش خزل است.
شهبازی گفت: پروژه چهار خطه شدن این جاده پس از سد گرین دومین پروژه بزرگ شهرستانی و ملی در نهاوند است که با پیگیری  از محل ماده 56 تأمین اعتبار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن