Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی خرید لوازم خانگی در همدان نصف شد

خرید لوازم خانگی در همدان نصف شد

نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان از کاهش خرید لوازم خانگی خبر داد و گفت: خرید لوازم خانگی در سه ماهه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد صادق حمیدی مقدم علت کاهش خرید لوازم خانگی توسط همدانی‌ها را افزایش قیمت این کالاها دانست و اظهار کرد: خرید لوازم خانگی در همدان نسبت به سال گذشته با کاهش ۵۰ درصدی روبه رو بوده است که علت این کاهش خرید افزایش قیمت لوازم خانگی نسبت به سال قبل بوده است.
وی در ادامه با اشاره به توقف واردات لوازم خانگی به کشور، افزود: در حال حاضر واردات کالای خارجی به کشور متوقف شده و تمامی کالاهای موجود در بازار تولید داخل است.
وی با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی دارد، علت این افزایش قیمت را نبود کالا و مواد اولیه و نوسانات ارز مطرح کرد و افزود: درهفته‌های گذشته هیچگونه افزایش قیمتی را نداشتیم.
این مقام مسئول در مورد تخلفات مربوط به لوازم خانگی، اظهار کرد: بیشترین تخلفات مربوط به قاچاق کالا بوده است به‌طوریکه کالای خارجی قاچاق از طریق واسطه‌های مرزی به‌صورت اینترنتی به خانه‌دارها فروخته ‌می‌شود و مغازه‌داران دارای مجوز به هیچ‌عنوان کالای قاچاق و تقلبی را به فروش نمی‌رسانند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن