Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سیستم بانکی به افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی کمک کنند

سیستم بانکی به افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی کمک کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر بانک‌های استان با تولیدکنندگان، گفت: سیستم بانکی با تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی میتوانند به افزایش ظرفیت این واحدها کمک کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ظاهر پورمجاهد اظهار داشت: با افزایش قیمت مواد اولیه صنایع نیازمند تامین سرمایه در گردش بیشتری هستند و بانک‌ها باید فضا را برای استمرا فعالیت و توسعه واحدهای تولیدی فراهم آورند.
وی خاطرنشان کرد: شعار امسال تکلیف همه مدیران را به طور کامل روشن و مشخص کرده و بانک‌ها نیز باید روحیه مانع زدایی و پشتیبانی را در خود تقویت کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: البته برای تقویت منابع مالی بانک‌ها نیز تلاش می‌کنیم تا از مسیرهای دیگر مانند بورس، بنیاد برکت، ستاد فرمان امام(ره) و دیگر هلدینگ‌های مالی کشور سیستم بانکی استان را تقویت کنیم.
وی با اشاره به برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد تسهیل برای گره گشایی از واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی و معدن، گفت: بخش بزرگی از مشکلات این حوزه ناشی از عملکرد بانک‌هاست که با حمایت اعضای ستاد راهکارهای لازم برای رفع مشکلات، ارائه و مصوب می شود.
پورمجاهد با بیان اینکه اگر بانکها مصوبه های فوق را اجرا نکنند موضوع به هیات خبرگان بانکی برای رسیدگی ارجاع می شود، افزود: اعضای این هیات از سوی رئیس کل بانک مرکزی حکم دارند و تصمیم آنها برای مجموعه بانک‌ها لازم الاجرا است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان افزود: هیات خبرگان بانکی سال گذشته در استان همدان تشکیل و به وضعیت پنج پرونده رسیدگی و حکم مربوطه را نیز صادر کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن