Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی لکه‌گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از راه‌های همدان

لکه‌گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از راه‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شریانی استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در استان همدان در حال اجرا است، گفت: این اقدام به منظور افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی و رضایت مندی کاربران جاده ای در حال انجام است.

او افزود: این طرح به شکل جهادی و ضرب الاجل با استفاده از توان نیروهای راهداری استان در قالب ۱۸ اکیپ امانی و پیمانی در حال انجام است .

پناهنده ادامه داد: همدان- کرمانشاه، همدان- ملایر، همدان-تهران، ملایر- بروجرد ، ملایر - اراک ، تویسرکان - خیرآباد و جوکار- تویسرکان از جمله محورهای شریانی استان است که عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت، درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت آن در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول با تأکید بر اینکه بهسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه از مهم‌ترین رویکردهای این مجموعه است، یادآور شد: امیدواریم با انجام این اقدامات علاوه بر رفاه حال مسافران، شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان نیز باشیم.

پناهنده بیان داشت: موضوع ارتقای ایمنی راه‌ها امری مستمر است و پایانی ندارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن