Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی حضور 70 شرکت‌کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان همدان

حضور 70 شرکت‌کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، آسانسور و درب و پنجره در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید گلی‌پور با اعلام این خبر افزود: نوزدهمین دوره این نمایشگاه همزمان با شانزدهمین نمایشگاه تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری سایر نهادها در برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی، شرکت نمایشگاهی مبنا، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن پیمانکاران عمرانی و انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان همدان برای برگزاری این نمایشگاه همکاری می کنند.

گلی پور با بیان اینکه 70 شرکت‌کننده در این نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: غرفه‌هایی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان،‌ فارس، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قم و همدان در نمایشگاه صنعت ساختمان و تأسیسات حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: در این نمایشگاه آخرین محصولات و دستاوردها را در زمینه صنعت ساختمان، آسانسور و بالابر، تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، نمای ساختمان و آجرنما، شیرآلات، درب و پنجره، روشنایی و الکتریکی، بتن، فولاد، دکوراسیون داخلی، پله و نرده، یراق آلات و تجهیزات توکار آشپزخانه، جاروی هوشمند و مواردی دیگر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد: بازدیدکنندگان می‌توانند از 30 مردادماه تا سوم شهریورماه، همه‌روزه از ساعت 16 تا 21 و جمعه به صورت یکسره از 10 صبح تا 21 شب به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن